Mαρία Κορινθίου: «Έλεγαν ότι είμαι χάλια...» - newskamatero

Breaking

Mαρία Κορινθίου: «Έλεγαν ότι είμαι χάλια...»

Η Μαρία Κορινθίου φέτος κερδίζει τις εντυπώσεις στο μιούζικαλ «Γοργόνες και Μάγκες» αλλά και στο Dancing with the stars.
Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στο TV Έθνος και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο bullying που έχει δεχτεί.
«Όπως αντιμετωπίζω και τα όσα ακούω όλα αυτά τα χρόνια. Γιατί ακούω πολλά. Νομίζω ότι το μεγαλύτερο bullying που έχει υποστεί άνθρωπος στη Showbiz, το έχω φάει εγώ.»
-Γιατί πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό;
«Δεν έχω ιδέα. Είναι κάποιοι που προσπαθούν να σε ρίξουν, κάποιοι που προσπαθούν να σε απομυθοποιήσουν, κάποιοι που βρίσκονται μονίμως σε ένα κόνσεπτ «σιγά μωρέ, η Κορινθίου τι είναι; Χάλια είναι». Θέλουν να τραβήξουν όλο αυτό που είμαι κάτω, δεν ξέρω το γιατί. Σίγουρα ο λόγος που το κάνουν είναι γιατί εγώ πίσω μου δεν έχω κάποιον.»
-Δηλαδή;
«Δεν υπάρχει κάποιος πίσω από μένα από τον οποίο να έχουν όφελος και άρα να μη θέλουν να τα βάλουν μαζί μου, άρα και μαζί του. Κατάλαβες; [γέλια]»
-Έφτασες ποτέ στα όρια σου;
«Και ναι και όχι, γιατί όλα αυτά τα χρόνια είναι κλιμακωτό αυτό που συμβαίνει. Τώρα πάλι άρχισαν να λένε για τα μπούτια μου. Έχουμε πιάσει ανατομικά όλο το σώμα. Πρώτα είπαν για το στήθος, μετά για τα οπίσθια, τώρα για τα μπούτια, έρχεται και το επόμενο τώρα.»
-Αλήθεια, πόσο δύσκολο είναι να επιβιώνεις σε έναν χώρο που προωθεί το πρότυπο της αδύνατης γυναίκας;
«Απλώς είμαι εγώ. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Επιβιώνω με το να στηρίζω αυτό που είμαι. Με το να πιστεύω αυτό που είμαι. Με το να θαυμάζω και να αγαπώ αυτό που είμαι.»
-Πιστεύεις ότι για κάποια κορίτσια με παραπάνω κιλά μπορεί να αποτελείς ένα είδος προτύπου;
«Παίρνω πάρα πολλά μηνύματα από κοριτσάκια, πανέμορφα, που μου λένε ότι αντιμετωπίζουν στο σχολείο αντίστοιχα προβλήματα με τα δικά μου από άλλα παιδάκια που προσπαθούν να τα κομπλεξάρουν. Το πρόβλημα ,είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που εμείς νομίζουμε. Γι' αυτό και όταν με μένα και με οποιονδήποτε μέσα στον χώρο μου υπάρχουν άτομα τα οποία ταυτίζονται, πρέπει να προσέχουμε. Κυρίως στον τρόπο με τον οποίο εκφραζόμαστε»
-Αναφέρεσαι στους επικριτές σου.
«Άλλο το να λέμε την άποψη μας εμπεριστατωμένα και άλλο το να είμαστε αγενέστατοι. Δεν γίνεται να πετάμε αερολογίες και να προσβάλλουμε τον άλλον. Έχει μεγάλη διαφορά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.